maanantai 1. lokakuuta 2012

Melkein kuin marmoroitu

Olen kokeillut vesimarmorointia kerran, ja niin paljon kuin pidinkin vesimarmoroinnilla aikaan saaduista kiekuroista, en ole kovin innostunut kokeilemaan uudestaan. Vesikippojen kanssa leikkiminen oli niin aikaavievää ja sotkuista puuhaa. Leimaaminen sen sijaan, näin pitkän harjoittelun jälkeen, käy käden käänteessä ja jälkien siivoaminenkin käy nopsasti. Joten kun pitää valita oikean vesimarmoroinnin ja BundleMonsterin vesimarmorointia jäljittelevän kuvion välillä... leimaus voittaa ehdottomasti. Lopputulos ei tietenkään ole yhtä uniikki, mutta kelpaa minulle.

Pohjalakkana näissä feikkivesimarmorointikynsissä on A-Englandin Tristam, joka pääsi myös ensimmäistä kerta kynsille. Tristamin myötä rakastuin A-Englandin lakkoihin niin pahasti, että päätin tilata loputkin A-Englandin holot. Eivät ne holoina ole kovin ihmeellisiä, mutta leimaavat loistavasti ja ovat kynsillä sellaisenaankin kauniita. Puhumattakaan söpöistä pulloista ja kekseliäistä nimistä...

A-England Tristam, Revlon Ocean

Ainoa lakka, joka tuntui sopivan yhteen Tristamin kanssa oli Revlonin Ocean. Olin huolissani sen suhteellisen lirusta koostumuksesta, mutta onneksi huoleni oli aivan turha. Ocean leimaantuu kuin unelma. En voisi tyytyväisempi olla näiden kynsien suhteen. Pitkästä aikaa kaikki tuntui menevän aivan nappiin, niin värivalinnat kuin leimauksetkin.

4 kommenttia:

  1. Noi on kyl hienot! Mäkin oon tota kuviota pariin kertaan kokeillut, mutta mikään lakka ei vielä tähän mennessä ole siirtynyt mun kynsille kelvollisesti tolla kuviolla... Pitää jatkaa harjoittelua... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mulla onnistu toi kuvio heti ekalla :D

      Mulla ei ole oikein suostunut toimimaan se sanomalehtikuvio, oon kokeillut eri leimasimia ja lakkoja, eikä mikään toimi sen kanssa. Luulen, että koko toi laatta on viallinen, mutta en oo kokeillut muita kuvioita vielä. Ja toi oli jo ennestään bundlemonsterin lähettämä replacement rikkinäiselle laatalle :D

      Poista
  2. Tosi kauniit kynnet (ja nuo lakat sopii yhteen ihan älyttömän hyvin)! En olisi kyllä arvannut etteivät ole marmoroidut, tosi makea kuvio:)

    Mulla on taas ihan päinvastoin, leimaaminen on mun mielestä sotkuista, aikaavievää ja hankalaa, vesimarmorointi taas huomattavasti vähemmän hankalaa:)

    VastaaPoista